Ik steun de campagne met een gift

We hebben net vernomen dat de procureur-generaal van de Braziliaanse deelstaat Amapá zich gekeerd heeft tegen de boorplannen van Total en BP bij het Amazonerif.

Dit is een belangrijke stap die te danken is aan jouw steun en die van de meer dan 1 miljoen mensen wereldwijd die de petitie reeds tekenden om te eisen dat Total en BP hun boorplannen opgeven. We zullen blijven druk zetten totdat deze gevaarlijke projecten definitief van de baan zijn. We laten het Amazonerif niet bedreigen door de nalatigheid van Total en BP.

barrière de corail dans l’Amazone

Ik steun Greenpeace met een eenmalige gift

Na fiscale aftrek zal je gift van 100 slechts 55 gekost hebben *

* 45% van je steun is fiscaal aftrekbaar als het totaal van je giften minstens 40 euro per jaar bedraagt.

Waarom Greenpeace steunen?

Om onze volledige onafhankelijkheid te bewaren, weigeren we elke financiƫle steun van bedrijven of overheden. Al onze inkomsten komen dus 100% van sympathisanten zoals jij. Dankzij jou kunnen we werken voor het milieu. Daartegenover staat volledige financiƫle transparantie.

Greenpeace is ook lid van de Vereniging voor Ethiek in de Fondsenwerving.